Min allra första dag

Efter att ha vabbat Hugo i över en vecka så missade jag mina sista arbetsdagar på Hoist. 
Men jag var på min avskedsfika, fick fina smycken från Marc by Marc Jacobs, en fantasisk blombukett sin fortfarande lever och en flaska bubbel. 
VD höll ett väldigt fint "tal" och jag kände mig verkligen uppskattad. 

Men nog om det! Nu blickar vi framåt. Jag har alltså jobbat min första dag på Norpe. Jag har sån tur som har Frida som lär upp mig. Det gick bra idag men med världens förkylning och mycket nytt i huvudet så känner jag mig helt färdig nu och stänger ropar högt på mig. 

Det ska bli så roligt att lära mig mer och än så länge så känns det nästan lite overkligt. Som om jag bara varit där på besök och att jag ska tillbaka till Hoist. 

Nu när jag inte åker pendeln i 25 minuter (min vanliga bloggtid) så kommer nog inläggen minska dramatiskt, men jag ska göra mitt bästa med att uppdatera er! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback